24/7 ondersteuning
Hoewel het aantal gebruikers van onze rekensoftware groeit, nemen de hulpvragen juist af. Zo goed is ons online supportportaal!
Uw medewerkers kunnen hier 24/7 terecht voor antwoorden op veelgestelde vragen, talloze voorbeelden en handige artikelen over het gebruik van onze rekensoftware. Via onze productsites, sociale media kanalen en filmpjes op YouTube bieden wij nog meer informatie en praktische tips.
Persoonlijk advies
Tijdens kantooruren geven we ook persoonlijk antwoord op individuele vragen die worden gesteld via e-mail, telefoon of het supportportaal. Hiervoor maken we gebruik van een efficiënt ticketsysteem. Zo worden uw medewerkers altijd geholpen! De oplossingen delen we weer met andere gebruikers via het supportportaal.
Hulp bij automatiseren
Onze rekensoftware maakt het mogelijk om terugkerende taken en berekeningen te automatiseren. Ook op projectniveau. Dit kunnen uw medewerkers zelf instellen, eventueel met behulp van onze trainingen voor gevorderde gebruikers. Als daar onvoldoende tijd of capaciteit voor is kunt u deze werkzaamheden ook door ons laten uitvoeren.
Hulp bij modelleren
Heeft u (extra) ondersteuning of expertise nodig bij het modelleren? Geen probleem! Ook daarmee helpen wij u graag. Met 2D en 3D modellen brengen wij uw ontwerpen tot leven. Vanzelfsprekend berekenen, toetsen en optimaliseren we daarbij alle elementen, zowel afzonderlijk als in samenhang met elkaar. Vraag naar de mogelijkheden! Bekijk ook onze opleidingen en trainingen.